מחר: הועידה ההיסטורית 'יחדיו' של לעלוב

    בעריש פילמר No Comments on מחר: הועידה ההיסטורית 'יחדיו' של לעלוב
    17:47
    24.05.24
    אבי יעקב No Comments on מופע צביעות והתחסדות: בהאג הורו להפסיק להילחם ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תכונה והתרגשות רבה שוררת בימים אלו בחצר הקודש לעלוב, לקראת הועידה היסטורית המיוחדת, 'יחדיו', לביסוס וחיזוק מוסדות לעלוב, הצפויה אי"ה להתקיים מחר ביום שני הבא, ג' ניסן, בראשות כ"ק אדמו"ר מלעלוב שליט"א, בגני "לב האצולה", צומת ירקונים פתח תקווה.

    את דברי הפתיחה יישא מאיר רובינשטיין, ראש עיריית ביתר עילית. נואם הכבוד יהיה הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה  של מגדל העמק. במהלך הערב יזכו משתתפי הועידה לשמוע את משא קדשו של כ"ק אדמו"ר מלעלוב שליט"א. כמו כן, צפויים להישמע דברי עיון ב'מסכת לעלוב', הן בחלקה העיוני והרוחני, והן בדרכי הביסוס שיתרמו להמשך תנופת פעילות המוסדות.

    על פי תכנית מפורטת שהוכנה בידי "צוות ההיגוי" של המעמד, יוקדש בהיכל הוועידה שולחן מיוחד ומפואר, "שולחן האבירים" שמו, סביבו יסבו הנדיבים בעם, אלו שחתמו במעמד המקדים שנערך לפני כשבועיים בשילוב סעודת "מלוה מלכה" חגיגית, על הוראת קבע בסך 36 אלף ₪. את כל הבאים למעמד יקבלו מארחים ואחראים שיפנו איש איש למקום שנקבע עבורו באולם.

    צוות מיוחד בחצר הקודש שוקד בתקופה האחרונה על בניית מצגת מיוחדת במינה, גדושה במראות קודש נאדרים מחיי אדמור"י בית לעלוב זי"ע, רגעי קודש נדירים, אירועים ומעמדים היסטוריים משנים עברו, שחזקה עליה שתרטיט ותעביר צמרמורת של התרגשות בלב כל אותם שזכו להסתופף בצל אדמור"י בית לעלוב זי"ע.

    עוד בטרם ייפתח האירוע עצמו תקבל את פני הבאים תערוכה מיוחדת שתציג פסיפס מרהיב של מוצגי קודש היסטוריים לבית לעלוב. מסמכים רבי ערך ותמונות נדירות מההיסטוריה. כמו כן שי מיוחד במינו, יצירת פאר ייחודית, יוענק לכל אחד ממשתתפי המעמד. בד בבד נערכים בימים אלו הכנות של המקהלה המיוחדת שתנעים בקולה במהלך האירוע ביצירות ערבות.

    לקראת המעמד ההיסטורי התפרסמה קריאת קדשו של כ"ק אדמו"ר מלעלוב שליט"א וברכתו לבאי המעמד: "וזכות אבוה"ק ורבוה"ק יגן על כל המשתתפים, בהיות רוחם חופפת עליהם בכינוס לצדיקים הנאה להם והנאה לעולם להוושע בכלל ובפרט, ויתברכו בשפע ברכה והצלחה מרובה בכל מעשי ידיהם בבני חיי ומזוני רויחא".



    0 תגובות